Jste zde

Online podpora

Na základě přání našich zákazníku přinášíme novinku v podobě online podpory pro Váš počítač za použití nástroje pro vzdálenou plochu. Mnohdy se totiž stává, že vzniklý problém nevyžaduje přímý zásah odborníka přímo na místě a k jeho vyřešení bohatě postačí vzdálené připojení k Vašemu počítači. Tento typ zákroku je oproti běžnému servisnímu zásahu časově i finančně méně nákladnější.

Jak online podpora v praxi probíhá?

Zákazníkovi bude na počítač nainstalován klient pro vzdálené ovládání. Pokaždé, když bude potřebovat od nás vzdáleně poradit, prozradí nám kód, který mu klient vygeneruje a my se pomocí tohoto kódu připojíme k počítači a začneme ho vzdáleně ovládat. Po vyřešení problému se odpojíme a nebudeme mít další možnost připojení do doby, než nám zákazník opět nesdělí nově vygenerovaný kód. Tímto způsobem se předchází zneužití tohoto nástroje pro nevyžádané připojení na Váš počítač.

Kolik peněz mě bude online podpora stát?

Existují 2 možnosti platby za online podporu. První možností jsou jednorázové platby, kdy budete platit jednotlivě za každé spojení s Vaším počítačem. Druhou možností je měsíční předplatné. Kompletní ceník naleznete níže.

Jaké jsou výhody online podpory?

Hlavní výhodou je především rychlost. Mnohdy narazíme na problém, jehož řešení není složité a pomocí online podpory jsme schopni se během chvíle připojit a problém vyřešit. Dalšími výhodami jsou bezesporu nižší časové i finanční náklady. Přestože při pohledu do ceníku je zjevné, že hodina online podpory je dražší než hodina běžného servisního zásahu, je potřeba si uvědomit, že naprostá většina těchto zásahů trvá jen jednotky minut. Pokud je problém vážnějšího charakteru a mohl by trvat déle než hodinu, není vhodný pro tetno typ řešení a doporučujeme zvolit běžný servis přímo u Vás na místě.

Jaké problémy lze vyřešit online?

Pokud se nějaký problém vyskytne, je důležité nás nejdříve kontaktovat a problém popsat, abychom mohli zhodnotit, jestli lze najít řešení online nebo jestli je nutný servis na místě. S jistotou ale můžeme konstatovat, že vzdáleně nelze řešit problémy ohledně nefunkčního internetu (online podpora vyžaduje funkční internetové připojení). Dále se nedoporučuje vzdáleně řešit náročnější problémy, u kterých odhadujeme dobu řešení na více jak hodinu.

Ceník pro jednorázové připojení

Položka bez DPH
s DPH
Poplatek za zahájení spojení (jednorázový)
40 Kč 48 Kč
Cena za 1 minutu online podpory
5 Kč 6 Kč
Instalace klienta na místě a zprovoznění služby
Zdarma Zdarma

Pokud nebude v rámci online podpory hlášený problém vyřešen, nebude zákazníkovi tento zákrok účtován.

Ceník pro paušální tarif

Položka bez DPH
s DPH
Paušální poplatek za 1 měsíc (max. 10 připojení)
199 Kč 241 Kč
Instalace klienta na místě a zprovoznění služby Zdarma Zdarma

Po zaplacení paušálního poplatku má zákazník možnost využít až 10 bezplatných připojení s úspěšným vyřešením problému. Nevyužitá připojení se nepřevádějí do dalších měsíců.

Napsat komentář

CAPTCHA
Jen se chceme ujistit, že nejste webový robot.
4 + 2 =
Vyřešte výše uvedený matematický příklad a do textového pole vložte výsledek.